آرال تجهیز آزما

مشاوره فنی و تخصصی

مشاوره‌های فنی و تخصصی قابل ارائه توسط آرال تجهیز آزما، توسط متخصصان مجرب و با سابقه صورت می‌گیرد. مشاوران ما به شما در زمینه طراحی و تجهیز آزمایشگاه‌های تجزیه و شناسایی مواد، نصب و راه اندازی، آموزش فنی و تخصصی، نگهداری و تعمیرات و کالیبراسیون دوره ای تجهیزات آزمایشگاهی پیشرفته‌ مشاوره می دهند و شما را در رفع مشکلات و پاسخگویی به سؤالاتتان یاری خواهند کرد.

متقاضیان هرگونه مشاوره فنی و تخصصی در حوزه تجهیزات آزمایشگاهی می‌توانند از طریق زیر با ما در ارتباط باشند:

درخواست مشاوره: ۰۹۳۸۶۱۷۳۷۷۵

کسب اطلاعات بیشتر: ۴۴۱۲۴۵۴۲-۰۲۱

آرال تجهیز آزما مجموعه‌ای است پویا و دانش‌محور که از طریق شناسایی نیازمندی‌های فنی و تخصصی آزمایشگاه‌های مراکز علمی، پژوهشی و صنعتی کشور، ساماندهی تیم‌های تخصصی و به‌کارگیری کارشناسان خبره‌‌، خدمات متنوعی را به مشتریان خود ارایه می‌نماید.

ما معتقدیم که انتخاب مشاور مناسب در امور فنی و تخصصی، قبل از هر اقدامی لازم و ضروری است. چون انتخاب مشاور مناسب نه تنها از بروز هرگونه زیان و ضرر احتمالی پیشگیری می‌کند، بلکه زمان و هزینه­‌های سربار را نیز کاهش می­ دهد.

متقاضیان هرگونه خدمات مشاوره فنی و تخصصی در حوزه تجهیزات آزمایشگاهی می‌توانند مراتب تقاضای خود را به شماره تلگرام یا واتساپ ۰۹۳۸۶۱۷۳۷۷۵ ارسال نموده و به‌منظور کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‏ ۰۲۱-۴۴۱۲۴۵۴۲ تماس حاصل فرمایند. امیدواریم به افتخار خدمتگزاری نایل گردیم.