آرال تجهیز آزما

کشورهای دارای بالاترین میزان خلاقیت در اقتصاد

۱۰ کشور کره جنوبی، آلمان، فنلاند، سوئیس، اسرائیل، سنگاپور، سوئد، آمریکا، ژاپن و فرانسه به ترتیب دارای بالاترین میزان خلاقیت در اقتصادهای خود هستند. همانطور که ملاحظه می کنید، کره جنوبی مقام اول و آلمان مقام دوم را دارا هستند.

۱۰ کشور کره جنوبی، آلمان، فنلاند، سوئیس، اسرائیل، سنگاپور، سوئد، آمریکا، ژاپن و فرانسه به ترتیب دارای بالاترین میزان خلاقیت در اقتصادهای خود هستند.

همانطور که ملاحظه می کنید، کره جنوبی مقام اول و آلمان مقام دوم را دارا هستند.

IRENGINEERING@

دیگر مقالات آرال تجهیز آزما

پیش بینی آینده جهان توسط رِی کورزویل

رِی کورزویل، نویسنده، مخترع و آینده ‌پژوه آمریکایی، وضعیت جهان را تا پایان قرن بیست‌ و یکم پیش‌بینی کرده است. او کسی است که باور دارد نامیرایی انسان تا سال ۲۰۵۰ دست‌یافتنی می‌شود. رِی کورزویل متولد ۱۲ فوریه ۱۹۴۸ در نیویورک است. او قطعاً یک دیوانه نیست! بلکه یک تکنولوژیست بزرگ جهانی است که از قابلیت‌های رو به رشد تکنولوژی به خوبی آگاه است، تا جایی‌که بیل‌گیتس، او را بهترین پیش‌بینی ‌کنندۀ آیندۀ هوش مصنوعی معرفی می‌کند.

ادامه مطلب »

رشته های دارای بیشترین فارغ التحصیل شاغل

براساس تحقیقی که درخصوص میزان اشتغال فارغ التحصیلان رشته های مهندسی، علوم پایه و علوم انسانی ۱۸ دانشگاه انجام شده است، فارغ التحصیلان رشته مکانیک با ۵۹/۷ درصد و فارغ التحصیلان رشته الهیات و معارف اسلامی با ۱۲درصد به ترتیب بالاترین و پایین ترین سهم از اشتغال را به خود اختصاص داده اند. (ایرنا)

ادامه مطلب »

آشنایی با بهترین کشورهای جهان برای کسب و کار

در رتبه بندی بهترین کشورهای جهان برای کسب و کار در سال ۲۰۱۹، کشورهای نیوزلند، سنگاپور، دانمارک، هنگ کنگ، کره جنوبی، گرجستان، نروژ، انگلستان، آمریکا و مقدونیه به ترتیب دارای بهترین شرایط برای کسب و کار هستند.
حائز اهمیت است که رتبه کشورمان در این رده بندی عدد ۱۲۸ است.

ادامه مطلب »