آرال تجهیز آزما

آموزش علمی و کاربردی

آرال تجهیز آزما با استفاده از کارشناسان مجرب، متخصصان دستگاهی و مشارکت مراکز مختلف علمی و پژوهشی کشور به امر برنامه‌ریزی و برگزاری دوره‌های آموزشی علمی و کاربردی مورد نیاز در راستای ارتقاء سطح علمی کارشناسان آزمایشگاه‌ها و همچنین دانشجویان و محققین علاقه‌مند به فراگیری دانش کار با تجهیزات آزمایشگاهی پیشرفته می پردازد و برآنیم تا دوره‌های آموزشی علمی و کاربردی را متناسب با نیاز مراکز مختلف علمی، پژوهشی و صنعتی کشور به فراخور مخاطبان و نیازهایشان برگزار ‌نماییم.

متقاضیان هرگونه خدمات آموزش علمی و کاربردی در حوزه تجهیزات آزمایشگاهی می‌توانند از طریق زیر با ما در ارتباط باشند:

درخواست مشاوره: ۰۹۳۸۶۱۷۳۷۷۵

کسب اطلاعات بیشتر: ۴۴۱۲۴۵۴۲-۰۲۱

روند رو به رشد دانش، علوم و فناوری‎های نوین در عرصه جهانی، موجب ایجاد فضای کسب و کار پویا و رقابت شدید‌ سازمان‌ها، صنایع و مراکز تولیدی و خدماتی شده است. از این رو نقش سرمایه‌های انسانی خلاق و ماهر در بهبود کیفیت کالاها و خدمات، افزایش بهره‌وری و حتی بهبود شاخص‌های کلان اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی برجسته‌تر شده و مراکز ناگزیر به جذب نیروی انسانی ماهر یا ارتقای مداوم مهارت نیروی انسانی موجود هستند. امروزه سازمان‎هایی پیشرو محسوب می‎شوند که به امر توسعه و آموزش منابع انسانی تأکید و اهتمام دارند و در فعالیت‎های آموزشی به دو اصل ارتقاء اثربخشی و کارآیی آموزش توجه می‌کنند.

ما معتقدیم که مدیریت و بهره ‎برداری از تجهیزات آزمایشگاهی پیشرفته در مراکز علمی، پژوهشی و صنعتی کشور، نیازمند کسب و ارتقاء مستمر اطلاعات و مهارت‎های روزآمد و متناسب با پیشرفت‎های دانش و فن‎آوری است و در این راستا آموزش‎های مستمر و کاربردی، نقشی بسیار مؤثر و حیاتی در اثر بخشی و بهره‌وری تام از امکانات و داشته‌ها ایفا می‌کنند. بنابراین، ما در نظر داریم تا با استفاده از کارشناسان مجرب، متخصصان دستگاهی و مشارکت مراکز مختلف علمی و پژوهشی کشور به امر برنامه‌ریزی و برگزاری دوره‌های آموزشی علمی و کاربردی مورد نیاز در راستای ارتقاء سطح علمی کارشناسان آزمایشگاه‌ها و همچنین دانشجویان و محققین علاقه‌مند به فراگیری دانش کار با تجهیزات آزمایشگاهی پیشرفته بپردازیم و برآنیم تا دوره‌های آموزشی علمی و کاربردی را متناسب با نیاز مراکز مختلف علمی، پژوهشی و صنعتی کشور به فراخور مخاطبان و نیازهایشان برگزار ‌نماییم.

متقاضیان هرگونه آموزش علمی و کاربردی تجهیزات آزمایشگاهی می‌توانند مراتب تقاضای خود را به شماره تلگرام یا واتساپ ۰۹۳۸۶۱۷۳۷۷۵ ارسال نموده و به‌منظور کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‏ ۰۲۱-۴۴۱۲۴۵۴۲ تماس حاصل فرمایند. امیدواریم به افتخار خدمتگزاری نایل گردیم.