آرال تجهیز آزما

ایمنی، بهداشت و محیط زیست

استانداردهای بهبود سلامت ، ایمنی و بهداشت محیط به شرکت ها کمک می کند تا پروژه ها را به موقع به پایان برسانند و ارتباط کاری خود را با مشتریان بهبود بخشیده و مستحکم کنند.

آرال تجهیز آزما با به‌کارگیری کارشناسان متخصص و با تجربه، آماده ارائه خدمات مشاوره، طراحی و پیاده سازی پروژه‌های HSE خصوصاً در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی است.

متقاضیان هرگونه خدمات مشاوره، طراحی و پیاده سازی پروژه‌های HSE می‌توانند از طریق زیر با ما در ارتباط باشند:

درخواست مشاوره: ۰۹۳۸۶۱۷۳۷۷۵

کسب اطلاعات بیشتر: ۴۴۱۲۴۵۴۲-۰۲۱

بهداشت (Health)، ایمنی (Safety) و محیط زیست (Environment) سه اصل اساسی در پایه ریزی قوانین بهداشت حرفه ای هستند که به کمک آنها می توان گامی مؤثر در راستای فراهم آوری، حفاظت و بالا بردن سطح سلامت نیروی کار برداشت.

HSE به استانداردهایی گفته می‌شود که تمامی شرکت‌ها و محیط‌ های کاری ملزم به رعایت آنها هستند. این استانداردهای ایمنی در سه بخش اصلی سلامت، امنیت و محیط تعریف می شوند. سلامت کارکنان و امنیت آنها در تمامی محیط‌ های کاری و همچنین حفاظت از محیط زیست در عین ایمن سازی، مقوله‌های است که استانداردهای HSE  به آنها می‌پردازند.

این استانداردها در طول تاریخ دچار تغییراتی شده‌اند و در نهادهای مختلف نیز بسته به فعالیت‌های زیر نظر متفاوت هستند. به همین منظور نهادهای مختلف این استانداردها را ار طریق مراجع مربوط و متخصص خود مورد بررسی قرار می‌دهند. این استانداردها بین المللی بوده و در تمامی جهان به یک شکل اجرا می شوند. تمامی کشورها ملزم به رعایت این استانداردها و ترجمه آن به زبان رسمی کشور خود هستند. رعایت این قوانین و استانداردها به حفظ امنیت و سلامتی کارکنان مشغول در هر بخش و همچنین محیط زیست کمک بسیار زیادی کرده و به پیشرفت هر چه بهتر کار در محیطی سالم کمک می‌کند.

یکی از دلایل اهمیت HSE در سازمانها این است که داشتن محیط ایمن نه تنها موجب شادی و بازدهی بیشتر کارکنان می شود بلکه می توانند به کاهش هزینه های انسانی و آسیب ها و خسارات نیز کمک کند. در صورتی که برنامه سلامتی ، ایمنی و بهداشت محیط در اولویت قرار گیرد، شرکت ها می توانند به طور موثرتری با کارکنان ارتباط برقرار کنند. علاوه بر این، استانداردهای بهبود سلامت ، ایمنی و بهداشت محیط به شرکت ها کمک می کند تا پروژه ها را به موقع به پایان برسانند و ارتباط کاری خود را با مشتریان بهبود بخشیده و مستحکم کنند.

آرال تجهیز آزما با به‌کارگیری کارشناسان متخصص و با تجربه، آماده ارائه خدمات مشاوره، طراحی و پیاده سازی پروژه‌های HSE خصوصاً در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی است. ما امیدواریم به افتخار همکاری نایل گردیم.

متقاضیان هرگونه خدمات مشاوره، طراحی و پیاده سازی پروژه‌های HSE می‌توانند از طریق زیر با ما در ارتباط باشند:

درخواست مشاوره: ۰۹۳۸۶۱۷۳۷۷۵ کسب اطلاعات بیشتر: ۴۴۱۲۴۵۴۲-۰۲۱