آرال تجهیز آزما

نصب و راه‌اندازی تجهیزات آزمایشگاهی

آرال تجهیز آزما با سال‌ها سابقه در نصب و راه‌اندازی تجهیزات پیشرفته آزمایشگاهی و صنعتی‌، با به‌کارگیری کارشناسان متخصص و با تجربه، توانایی انجام و تحویل به موقع و با کیفیت پروژه‌های نصب و راه‌اندازی تجهیزات آزمایشگاهی پیشرفته را دارا بوده و پروژه‌های بسیاری را در این حوزه به اتمام رسانده ایم، بنابراین آماده ارائه خدمات فنی و تخصصی در زمینه نصب و راه‌اندازی طیف وسیعی از تجهیزات آزمایشگاهی پیشرفته هستیم.

متقاضیان هرگونه خدمات نصب و راه اندازی تجهیزات آزمایشگاهی می‌توانند از طریق زیر با ما در ارتباط باشند:

درخواست مشاوره: ۰۹۳۸۶۱۷۳۷۷۵

کسب اطلاعات بیشتر: ۴۴۱۲۴۵۴۲-۰۲۱

خدمات پس از فروش تجهیزات آزمایشگاهی پیشرفته‌‌، مبتنی بر نصب و راه‌اندازی یا آموزش از اهمیت ویژه‌ای برخوردارند‌، اما متاسفانه این اهمیت از دید بسیاری از مشتریان عزیز بی‌اهمیت یا کم اهمیت تلقی می شود که خود باعث اتلاف هزینه و زمان برای ایشان شده است.

مواردی چون عدم توجه کافی به نیازهای کشور و سازمان، فرایند نادرست خرید و یا شرایط خاص تحریم، همواره باعث شده اند که تعدادی از مراکز دانشگاهی، پژوهشی یا صنایع، اقدام به خرید تجهیزات آزمایشگاهی نامناسب نمایند یا اینکه خدمات پس از فروش مناسبی به این مراکز ارایه نشود، به نحوی که حتی در برخی موارد تجهیزات خریداری شده سال‌ها پس از خرید، نصب و راه‌اندازی نشوند‌ و در بسته‌بندی اولیه باقی بمانند یا حتی برخی تجهیزات جانبی با تجهیزات اصلی تطبیق نکنند و عملاً قابل استفاده نباشند‌.

آرال تجهیز آزما با سال‌ها سابقه در نصب و راه‌اندازی تجهیزات پیشرفته آزمایشگاهی و صنعتی‌، توجه ویژه‌ای به نصب و راه‌اندازی تجهیزات پیشرفته دارد و همواره مواردی چون آشنایی کامل با شرایط و نیازمندی‌های واقعی آزمایشگاه‌ها و ارائه راه‌کارهای هوشمندانه و کم هزینه برای انطباق کارایی دستگاه با نیازمندی‌های مورد انتظار با هدف بالاتر بردن کارایی و طول عمر دستگاه را در سرلوحه توجه خود قرار داده است.

ما با به‌کارگیری کارشناسان متخصص و با تجربه، توانایی انجام و تحویل به موقع و با کیفیت پروژه‌های نصب و راه‌اندازی تجهیزات آزمایشگاهی پیشرفته را دارا بوده و پروژه‌های بسیاری را در این حوزه به اتمام رسانده ایم، بنابراین آماده ارائه خدمات فنی و تخصصی در زمینه نصب و راه‌اندازی طیف وسیعی از تجهیزات آزمایشگاهی پیشرفته هستیم.

متقاضیان هرگونه خدمات نصب و راه اندازی تجهیزات آزمایشگاهی می‌توانند مراتب تقاضای خود را به شماره تلگرام یا واتساپ ۰۹۳۸۶۱۷۳۷۷۵ ارسال نموده و به‌منظور کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‏ ۰۲۱-۴۴۱۲۴۵۴۲ تماس حاصل فرمایند. امیدواریم به افتخار خدمتگزاری نایل گردیم.